18:25 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازنشستگان کشوری

۴۴۰ هزار تومان؛ حداقل افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال جاری
پایگاه خبری راد: صندوق بازنشستگی کشوری چند روز گذشته حقوق فروردین‌ماه مشترکان خود را پرداخت و ۴۰۰ هزار تومان به صورت علی‌الحساب برای بازنشستگان واریز کرد. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز از قطعی شدن میزان دقیق افزایش حقوق‌ها و صدور احکام سال ۹۸ پس از اعلام دولت و سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
حقوق پارسالی نگیرید!
پایگاه خبری راد: با اعلام صریح رییس سازمان برنامه و بودجه، درباره تامین و تخصیص منابع برای پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان، تمامی آن‌ها از افزایش ۴۰۰ هزار تومانی در فروردین‌ماه برخوردار می‌شوند.
وضعیت پرداخت حقوق کارکنان و بازنشسته‌ها در سال جاری
پایگاه خبری راد: با وجود چانه زنی‌های بسیاری که بین دولت و مجلس در رابطه با پرداخت حقوق کارکنان و بازنشسته‌ها در سال جاری وجود داشت در نهایت دولت ملزم به افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به طور یکسان بین تمامی حقوق‌بگیران به اضافه افزایش 10 درصدی آن است. این در حالی است که دولت با این روند موافقتی نداشت و اعلام کرده بود که اگر قرار بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی باشد توان مالی افزایش بیش از پنج درصد را نخواهد داشت.
کمترین حقوق‌ها در سال آینده ۵۲۵ هزار تومان افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تشریح نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۸ گفت که کمترین حقوق‌ها در سال آینده ۵۲۵ هزار تومان افزایش خواهد کرد.
مجوزهای حذف یارانه‌بگیران بایگانی شد!
پایگاه خبری راد: در حالی دولت تصویب نشدن پیشنهاد خود برای اعطای یارانه به خانوارهای نیازمند را بهانه‌ای برای ادامه پرداخت یکسان یارانه به تمامی افراد جامعه در سال‌جاری قرار داده است که نه‌تنها در قانون بودجه ۱۳۹۷ بلکه در قوانین سال‌های قبل نیز به صراحت مکلف به حذف یارانه افراد پردرآمد و دهک‌های بالایی و پرداخت به خانوارهای نیازمند بوده است. نتیجه اجرا نشدن کامل تکالیف قانونی درباره یارانه‌بگیران، ادامه پرداخت یارانه به حدود ۷۸ میلیون نفر است.
چکش کاری کمیسیون تلفیق مجلس هم مشکلی از مشکلات بازنشستگان حل نمی کند!
پایگاه خبری راد: رئیس مجمع کانون بازنشستگان کشوری لرستان می‎گوید: در بودجه سال 98 افزایش حقوق بازنشستگان براساس قانون و تورم دیده نشده است.
کمک جبرانی دولت نقدی خواهد بود
پایگاه خبری راد: یک کارشناس مسایل اقتصادی می‌گوید: توزیع کوپن یا سبد کالا راهکار حمایت از اقشار محروم و کم‌درآمد نیست. به اعتقاد او هدف دولت از پرداخت کمک جبرانی، حفظ معیشت خانوارها در شرایط فعلی اقتصاد است.
آخرین روند پرداخت «وام ضروری» به بازنشستگان کشوری
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری آخرین روند ارائه وام ضروری بازنشستگان کشوری را اعلام کرد و گفت: قرار بود این وام به ۴۰۰ هزار بازنشسته کشوری تعلق بگیرد؛ بیش از ۱۹۰ هزار نفر واجد شرایط مشخص شدند که وام را دریافت خواهند کرد. پیش بینی می‌شود ثبت نام مجدد برای ظرفیت باقی مانده در ماه پایانی سال انجام شود.
ایجاد باشگاه ورزشی بازنشستگان در خانه‌های امید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حاشیه برگزاری دومین جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان کشوری در تهران از راه اندازی باشگاه ورزشی بازنشستگان در خانه های امید تا پایان امسال خبر داد.
وام ۵۰۰۰۰۰۰ تومانی در انتظار بازنشستگان کشوری
پایگاه خبری راد: بهره‌برداری ۳۶۵ طرح ملی با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید، اختلاف ۱۶ میلیون تومانی درآمد خانوارهای شهری و روستایی، ثبت نام وام پنج میلیون تومانی بازنشستگان کشوری و ‌ایجاد ۲۵۳ شرکت تعاونی در مردادماه از مهمترین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون، به‌شمار می‌رود.
ارائه بسته ویژه خدمات درمانی به بازنشستگان تا یکماه آینده
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به دنبال پراکنده کردن یاس و نا امیدی در مجموعه‌ها نیستیم، ما جعبه سیاه صندوق بازنشستگی کشور را درآینده‌ای نزدیک تغییر می‌دهیم.
حقوق بازنشستگان کشوری از این ماه بیشتر شد
پرداخت مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان از این ماه، درخواست از مجلس برای حفظ تعاونی‌های سهام عدالت، گسترش تعاونی‌های کوچک و اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح اشتغال روستایی از مهمترین عناوین خبری این هفته در حوزه کار و تعاون بود.
حداکثر حقوق کارمندان ۷۸۶۱۰۰۰ تومان
پایگاه خبری راد: سازمان برنامه و بودجه مصوبه تعیین ضریب، حداقل و حداکثر حقوق کارمندان در سال ۱۳۹۷ را منتشر کرد.
دلیل تاخیر پرداخت سود سهام عدالت برخی از مشمولان
پایگاه خبری راد: در حالی که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که تا هفته آینده هر ۲۰ گروه مشمولان سهام عدالت سود مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ را دریافت می کنند، بدقولی برخی از شرکت های سرمایه‌پذیر را عامل تاخیر در تسویه سود سهام عدالت برخی مشمولان برشمرده است.
سود مشمولان سهام عدالت که به تازگی شماره حساب اعلام کردند یکجا واریز می‌شود
پایگاه خبری راد: سود مشمولان سهام عدالت که شماره شبای بانکی خود را بعد از مرحله تقسیم سود، در سامانه سهام وارد کردند پس از تایید شماره حسابشان توسط بانک مرکزی، یکجا پرداخت می شود.